Juli 14 – pang sa det

Igår morse vaknade jag kl 5 och kände direkt att – jag var så otroligt trött på de mörkröda och oranga liljorna därute. Så ut i nattlinnet och kapa av allihop utom en liten knopp. (Satte dom i en vas ute). Gick o la mig och vaknade efter ett par timmar av en kraftig smäll. Det var den där lilla resten lilja som jag lämnade kvar som exploderade! I mitt inre förstås. Mitt försök att ”ändå inte helt kunna lämna ifrån mig dom där liljorna”. Jag har alltid försökt ta tillvara allt från naturen. Blir som ett ‘fattigdomstänkande’ och svårighet att släppa taget. (När jag nu skriver känner jag att jag självklart måste ut o slänga även liljorna i vasen …)

I stället för liljorna är nu planterat en ny ros ❤

Uppe tidigt idag – tänkte gå o lägga mig igen – men se det ville inte min Ande. Många yttre störningar gjorde det omöjligt. Men det var ju så vackert därute, så jag var ut o fotade. Och nu i kväll – när bilderna laddas upp, så ser jag ju att jag hade starka ljusvarelser med mig. Då känns det helt förståeligt att jag skulle va vaken – trots stor trötthet. Fick dock slumra till liten stund i soffan iaf. Och vägledningen sa att det var lite inbördeskrig inom …:) Har ju gjort en massa fysiskt – grävt upp o ner rosor – klippt massor med tistlar ute på allmänningen mm.

Både violett ljus o regnbågsorber ❤ Så glad att jag har synligt sällskap ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nu fick jag äntligen se The Lady Gardener – Austin. Stor o fin luktar gott – och har nu bleknat till en stor fluffig cremebakelse ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mera Shakespeare

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag bara vilar lite – vill inte bli ivägskickad! ❤

boxkatt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Juli 14 – pang sa det

  1. Oj vilken rosprakt! Helt underbar.

Kommentera

