Juli 23 – har ilskan blommat över?

Jag älskar mina katter så otroligt mycket – de är mina väldigt nära vänner ❤
Det känns som att den största ilskan har blommat över för min del …. Enl Högre källor så har vi känt och kanske ännu kan känna ilskan som blommar upp -”Ni känner ilska – wonderful!” men att vi då skall märka att nu är vi inte arga p gr av rädsla – utan p gr a att vi ännu saknar vår glädje! Och det är en stor utveckling! Och det känner jag att det stämmer. Jag blir allt duktigare på att snabbt sätta mig ner o känna, när det känns konflikt inom. Och under ilskan ligger alltid gråten …

Vaken tidig morgon igen (4.30) – så vackert – men tid för lite varm mjölk med honung och lägga mig igen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Solen strör sitt guld

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mera guld 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Rådjursvakterna  vill gärna va med på bild … 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det har nästan ‘kryllat’ med fjärilar de senaste dagarna. Lavendeln har mest gäster – humlor o fjärilar. 🙂 Igår var det minst 3 Påfågelsöga – Citronfjärilar o idag Pärlemorfjärilar – och två satte sig på mig – jag känner mig välsignad. Ett tecken på att jag dels har starkare kontakt med hela naturriket och dels blir allt mer fridfull och ‘ofarlig’ — t om vissa hundar kan ty sig till mina bens beskydd om något okänt nalkas …  (jag som är en fullständig katt…).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och så dom här vita i mångfald – som dansat två o två överallt i Solen 🙂
Jag kan verkligen säga – att Fjärilarna visar Vägen ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Med solsken i blick – eller kanske en brasa ❤

mamma så sött (2)
🙂 ❤ 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

