Augusti 7 – livet är oundvikligt …

Nu vimlar det av skönhet igen – mitt i all turbulens och mänsklig ”gödsel” som visar sig både i samhället och mitt i ett område som är fullt med människor av alla de slag – massor med invandrare – och svenskar – hyresgäster och grästrimmande villaägare – sol o skugga – jag bor mitt i allt känns det som … 🙂 Man får se det som en oundviklig och behövlig mylla för all önskan om bara skönhet och harmoni. Små stunder av skönhet o frid kan dock dyka upp…  Att  t o m kunna dansa lite, ser jag som ett befriande tecken. Kan stänga ute allt mer – sätter på just min musik…
1½ liter rödvinbärssaft är kokt. Månadsbrödet är bakat – livet i det lilla expanderar i en inre mäktighet.

Livet är oundvikligt – pulserande … – det är bara att knaggla på …

The Lady Gardener -Austin – och en liten mini

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flora Danica

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lejongapen matchar perfekt Flora Danican – Naturen är med mig ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lejongapen är så fina – frön från förra årets djupröda blev till att de också blev härligt oranga i år. De röda tydligen en mix av vinröda och orange. 🙂 Och rådjursmakapären som vanligt med på bild …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

och dubbelpetunian är magnifik. Detta är 1 liten prick . som blir ett sånt här mirakel … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

The Alnwick Rose – Austin – liten och vacker

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Underbar matchning ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och – Lady Emma Hamilton – Austin – visar sig ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och igen bedårande lilla ❤
”Can I check my e-meow!” ❤ ❤ ❤

can I check

❤ ❤ ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

