Augusti 11 – många Gunillor

Oj vad det händer på nätterna … Nu har jag bl a varit i olika parallella världar – tidslinjer. Där det är/var mindre utvecklat – jag möter andra Gunillor. När jag t ex äntligen skulle sitta ner o njuta av lite kaffe tillsammans med någon i familjen?, så dyker en gammal väninna/Gunillabekant upp med sina två barn – och jag känner att nu blir kaffet kallt o jag måste ta fram saft o koka mera kaffe … . Jag hade ju bjudit in henne för mycket länge sedan, men hade nu inget ‘behov’ av henne – o då kommer hon! Stor trötthet o besvikelse … Och det var min inre man som var Jaget i en  verklighet. Och jag städar överallt – en massa ‘skit’.
Inte särskilt kul – jag som trodde att jag var färdig med allt det gamla – men jag kan nu förstå varför jag känner som jag gör i vaket tillstånd, när det ofta bara känns en massa äckelkänslor över hela den gamla världen. Men alla parallella världar smälter ju ihop undan för undan – men vi måste först möta och erkänna dom.

Högre källor har länge pratat om ”The Event” – ett stort skifte som nån gång skall komma. Som berör inte bara Jorden utan alla universa. De säger att det inte kommer att synas direkt i det yttre – men upplevas i det inre. Och i natt sa min vägledning att det kommer att kännas som lycka …. Ja det ser jag verkligen fram emot ❤

Lady Emma Hamilton blev  ännu finare efter ett tag – mera aprikos-rosa ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och Munstead Wood- Austin – är ju helt underbar … nu nästan lila i ytterbladen ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och den förenar sig också helt magnifikt med lejongapen ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min lilla mångfaldiga ‘trädgård’ – uteplats 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och blickpunktshörnan 🙂 – fast nu blickar jag ju gärna också ut på mina rosor – inte så många men helt underbara ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och det nu nästan igenväxta ‘fönstret’ i hörnan – fönstret ut mot ännu mera grönt  …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Världens bästa mamma – min mamma ❤ ❤

min mamma
Här sitter jag och är alldeles snäll och med mjuka tassar  – titta   … ❤

my toes

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

