September 4 – totalt sann mänsklighet

Ja vad skall jag tycka om Nuet – just nu – stilla ro med vattenporl och mjukt piano på youtuben. Har inte sett havet i år – men börjar nu längta lite…  nu när förhoppningsvis stranden är fri från massorna. Jag vill helst vara ensam  med havet … Öht så manar denna fas till att verkligen fokusera på och inåt sig själv. Låta den bullrande yttervärlden leva på sin frekvens och jag och andra riktigt uppvaknade leva på en högre frekvens – utan att dras ned till den lägre.
Det är verkligen en ordentlig skolning att som jag – bo så mitt i mänsklighetens alla olika företeelser. (Och som många uppvaknade Nyavärldenmänniskor (vi är ju utspridda för att väcka) – så tycker nog grannarna att jag är lite ‘underlig’. Ibland rädsloframkallande – då jag inte bär på några masker längre – och de känner att jag kan se igenom deras masker… . – inget ytligt smilande – men totalt sann mänsklighet – och gudomlighet.) Jag bor ju också mitt på ett gridkors – och med massor med nedgrävd internet och mobilmaster. Energierna är mångfaldigade – och allt skall balanseras och omvandlas ..

Vi vägledare har ju bl a som uppgift att upplysa om allt det destruktiva som ännu pågår – i form av det gamla Spelet. Så att mänskligheten till slut hittar tillbaka till sitt Sanna Jag.

Har planterat massor med lökar igen – från Lidl – ”det var ju så fina bilder o billiga”…. Så mina odlingar kanske ‘storknar’. Men jag får ju bl a riva bort en massa Förgätmigej – de har förökat sig i massor som vanligt. Och kanske ta bort någon mer buske … Men oftast så blommar tulpaner och sånt bara ett år, så man får lära sig att hela tiden tänka nytt.

The Lady Gardener kommer igen – tack ❤ Hon bleknar fort men luktar gott 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tomaterna kommer nu i massor – tyvärr kommer lite för många nu på en gång …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men dom är vackra – lite överallt i mina träd o buskar hänger dom

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vackert med höst igen – och jag älskar mina egentillverkade lervaser (även om jag rensat bort många för de blev helt enkelt för många). Men den här känns som min gamla vas från Urtiden. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Broksalvian är en liten söt en som blommar hela sommaren – hon får nog komma igen

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

W Shakespeare är urtjusig och verkar väldigt blomvillig ❤ Och luktar gott hela tiden.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hemmet omklätt till höst ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och en ny video – samlad skönhet från halva sommaren ❤

 

Och inte en dag utan katt ❤
Dom här – igen – så ljuvliga ❤

oh dear

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

