September 24 – det börjar sjunka in …

Inre fokus allt viktigare – allt tydligare att ALLT gott skall komma inifrån. Det är JAG som bestämmer i mitt liv – jag som skapar om jag skall vara fri eller beroende – JAG som bestämmer om jag skall suga upp något utifrån eller inte. Andra har inte längre någon verklig makt över mitt välmående. Jag kan nu känna.att mitt ännu kvarvarande mörker finns oberoende av omgivningen – det är mitt … ❤

Är djupt tacksam för det mirakel som jag fått ta del av – genom Gud/min Ande – och kanalen ‘Mirakelpastorn’. https://gunillasolara.wordpress.com/2016/09/18/det-karleksfulla-malet/
Att jag nu får tillgång till (blir omkopplad/omprogrammerad till) nytt blod och benmärg som skall producera nya stamceller i hela min kropp och mitt liv! Och att min Fruktan – och dödens makt är bruten! Det är så stort….<3 Och bekräftelser kommer inifrån. — Och att de kyrkobesökare som deltog när jag gjorde mitt numera mycket tillfälliga besök där och tog emot nattvarden – att de också blev befriade från sin Fruktan! (Enl min Ande efteråt.)
Och det börjar nu ‘sjunka in’ på allvar – att det är sant … (Fruktansbefrielsen kom dock omedelbart ❤ )

Lite mindre blommor nu – men tacksam för det som är. Och ser fram emot ytterligare rosknoppar – förhoppningsvis kan de ännu få lust o kraft att slå ut … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lejongapen håller på med en ny omgång – förhoppningsvis innan kylan – fast de tål lite frost …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Allotrian lyser ikapp med tomaterna – fast ännu eldigare  – en Gudomlig färg  – men ingen doft 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag kör!

jag-kor
Sötaste lilla ❤

ah-kara

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

