September 30 – en magisk sten

Oj vad blåsten tog i … är ännu inte medveten om vad den inre blåsten hade för verkan inom … men det är alltid ”såsom i det inre – så ock i det yttre”. Men rådjuren hade ätit upp de fina dubbla penséerna – de väljer gärna att komma när det är regn o rusk. Och just där täckte inte rådjursvakten …
Hittade en liten jordplats för några krokusar … jag får verkligen balansera och väga – ta bort vissa blommor för att få plats med nytt …

Fick till mig någon slags ‘magisk sten’ inom, en natt – som jag först ville slänga bort – men då försvann mitt pengaflöde … så jag fick ta tillbaka den – får se vad den kan användas till i fortsättningen … Den var liksom en magnet – som jag kan dra till mig olika saker – men jag måste då vara mycket vaksam på vad jag önskar och tänker …

Har nu plockat ytterligare ett par liter slånbär. Gjorde saft på förra plocket och det blev såå gott. Och sen läste jag på om bären och de är visst väldigt nyttiga. Och det fanns ju sånt överflöd av dom. Det är så roligt att hitta ‘trädgård’ i det vilda.

W Shakespeare – inte full men ändå mycket vacker ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sommardahlia – en tacksam  ettåring

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Tacksamma ‘vardagsblommor’

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fresiarosen slog äntligen ut – jättefin och luktar gott, men framträdandet var mycket kortvarigt  … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mera på väg …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och här är min senaste video – sommarens skönheter ❤

Rakt in i hjärtat  … ❤

sa-oskuldsfullt

❤ ❤ ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

