Oktober 27 – ”Djävulen” befriar

Ojoj vad det händer i det kollektiva medvetandet och inom mig – i natt var det – förutom en massa förföljelse o div martyrskap (som är mitt inre program)- olika svek mm, så var min Identitet stulen och all min samlade kraft blev använd till förstörelse … Jag blev då jagad för att man trodde det var JAG som gjort det … Jättestora översvämningar (känslor) och båten som jag flydde från gick mitt itu och drogs ner i känslohavet o drog massor med människor med sig. Och suget ifrån båten drog ner andra båtar … Och jagandet efter mig fortsatte MEN – allt detta var helt i sin ordning! (konstaterande efter uppvaknandet) Förstörelsen bara måste ske – jag och alla andra måste våga möta våra djupaste känslor – måste våga ‘drunkna’ i känslohavet – ”Djävulen” befriar! ❤ Men omtumlande var det … !

Och Nässelsoppa är lika gott nu på hösten – massor med små nya skott på ‘beståndet’ i grannens buskar 🙂

Hösten har nästan blivit till den vackraste årstiden – fast sen kommer ju vacker vinter vår o sommar också ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Kalmar Slottsros

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Löven ligger som guld o guldpengar hos mig o lite överallt  – så vackert ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

W Shakespeare

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helt oskuldsfull ❤

rakt-in-14

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

