November 12 – parallella världar

Nu är det absolut bara att ”surrendra” – följa flödet – vara optimalt flexibel. Snabba energiväxlingar – oväntat väder – vara och välja i Nuet… Allt Är Perfekt – hur det än ser ut att vara. Stora reningar inom mänskligheten – många har nu stora djupdykningar ner i sitt innersta genom t ex ‘sjukdom’ och annat – Sådant som vi som går före, har genomlevt under åratal fram till nu. Och ingenting att bry sig om alla heltokiga politiker och olika officiella personer, vad de gör eller uttalar eller bär sig åt. Jag (och alla andra) skapar helt min egen verklighet och alla som är färdiga med det gamla 3-dimensionella Spelet kan nu leva i en helt annan verklighet än den där dom håller på och fajtas och grälar o tävlar och kastas hit och dit av vad som sker i samhället och världen och vad andra  gör. Parallella världar är fullt möjligt!

Men oj så mycket det ännu finns att städa och ordna till inom! Men nu kan det göras utan att känna martyrskap och hopplöshet. Men min Ande ger mig massor med olika bett (myggor eller kattloppor?) så jag blir tvingad att vara mycket vaken mellan sömnintervallerna. Så perfekt ordnat … 😉 Och nya grannen – ungdomen bakom min sovrumsvägg  ligger och sparkar i väggen i sömnen – så jag förstår att han/hon? renas från sina tonårsdemoner.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Det blev snabbt väldigt vackert därute – på sitt anspråkslösa sätt ❤ W Shakespeare sprider skönhet in i det sista för det här året.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ville ha – NU! – så det var bara att sätta igång ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trångt skönt mjukt och nära ❤

2-2
Så skönt att vara nära mamma ❤

mammagos

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

