December 3 – kommer tillbaka på det sättet

Oj så många parallella världar som far igenom – eller jag som far igenom dom … – på nätterna. Men numera så verkar det som att mitt Högre Jag alltid har både första och sista ordet – Jag känner o upplever och samtidigt ser jag på allt från en högre dimension och kan neutralisera det.

I en sekvens sitter en man vid flodens kant – och förbi på det strömmande vattnet – far en hel familj stående på den brusande strömmen – man kvinna dotter son – och mannen vid flodkanten säger ”Nog visste jag att kristendomen är tillbaka – men inte trodde jag att HAN (Jesus) skulle komma tillbaka på det sättet…!” ❤ … Jodå ❤

Och flera ”från ovan” har sagt att det nu är tid för flera beslut. Och innan jag vaknade sade min vägledning: ”Dags för små och stora beslut!” – och jag blev lite rädd ”vad måste jag nu besluta om – tänkte på div världsliga beslut. Men strax kom jag på något annat? som farit igenom – och jag förstod att Beslutet var att nu äntligen till fullo tro på det kärleksfulla livet för just mig! Att inte längre tro på en massa bakslag o tron att ”tänk om jag gjorde fel där o där”, Tänk om jag nu köpte för mycket blommor …”  osv. Att helt byta riktning! Så nu t ex köper jag det jag verkligen vill, utan att ifrågasätta – jag litar på att pengar alltid kommer att finnas till det jag behöver och vill ha. Jag litar på det kärleksfulla flödet ❤ Och det kändes som att jag gjort ett riktigt quantumhopp i medvetandet — men efter det innebar det också en ‘kraschlandning’. Och detta vittnar också andra vägledare om – så det bekräftar att allt ändå är helt i sin ordning! Ibland måste vi bara våga hoppa, utan betänkligheter. Så nu pågår integrering och tillvänjning av denna nya nivå.

Luktar lite svagt honung … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Som en gammal målning 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Solen lyser urstarkt – men är så snabbt nere igen bakom hus o bergknallar – så för mig som oftast är förmiddagssovare blir den till en kort vänskaplig visit 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Försök inte … ! 😉

forsok-inte

Är det inte fikadags snart … ❤

jag-sitter-sa-har
Jo nu är det dags för mattes fika ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

