December 9 – det är ”på riktigt”

Det känns verkligen som att jag är mitt inne ibland mänskligheten – min värld har expanderat ytterligare – smälter ihop och neutraliserar massor med mänskliga uttryck och div ‘sjukdomsyttringar’ hos människorna. Att åse när hundratals människor ropar efter Gud – genom att be om mirakel genom ‘mirakelpastorn’ Skogsén tillsammans med andra medbedjande på Facebook – det är så vackert – att se kärleken i och bakom Planen – att så många är på väg tillbaka till Gud och Källan och det genom att vilja stanna kvar på Jorden…. Många upplever olika helande – så även jag – så jag vet att det är ”på riktigt”. Ett jättevåg av pånyttfött hopp ❤

Fjuttan fastnar gärna på bild – alltmedan stora varma Mimmi gömmer sig ständigt i klädkammaren för att slippa Fjuttan, som gärna retas. Missan balanserar där mittemellan … Lite tråkigt att stora Mimmi gömmer sig för den här lilla – men jag kan ju inte göra nåt åt det … Men ibland blir ju Fjuttan inlåst i sitt andra hem — och då kommer Mimmi ut och tar över hela mig och sängen på nätterna … Lite mera balans skulle önskas … Men det kan ju vara så att de andra två inte längre behöver mig så mycket – och det är ju bra – medan Fjuttan ligger i sängen, men är ganska avvaktande – hon är nog lite vilsen …. Bara för att man är mjuk o söt, behöver man ju inte må ‘perfekt’ … Lite funderingar ….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Liten minivärld ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fjuttan på sin fovoritplats – när hon inte ligger på  elementet ❤ –  och en fin second hand-kanna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Käre Gud – tack för att jag finns ❤ – skall strax försöka ta en mus … eller nåt …

kare-gud
En vacker snökatt ❤

snokatt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

