December 12 – överlevnadskraften

Nattliga eskapader igen Jag befinner mig krypande på ett jättefält (från något urstadium) – plötsligt kommer stora hordar av bisonoxar och hästar i full fart. De jagar inte direkt mig, men om jag inte kommer undan kommer de att krossa mig. Jag kravlar med oändlig överlevnadskraft bort mot ett plank – kastar mig upp på det – bara för att få se att på andra sidan är det bara djupt vatten – hasar mig åt sidan på planket – och kommer till en grind och sen är jag på fast mark igen. Sen dansar jag helt i harmoni med en underbar man – en aspekt av min inre tvilling förstås ❤ — Så det gäller att tro på sin överlevnadskraft och ta sig igenom – hur hotfullt det än verkar vara. Det djuriska kraftriket är en stark överlevnadskraft.

Läs gärna min andra blogg:
https://gunillasolara.wordpress.com/2016/12/11/kann-och-acceptera/

Fjuttan är lika flexibel som jag – från liggande på elementet – är hon ute i snön och sprätter runt lite – sen in på elementet igen. Jag är nu ytterst flexibel tycker jag. Jag börjar lära mig att acceptera precis alla känslolägen. Ena stunden kan det vara som om jag knappt står ut med all sk*t och materiellt kaos i omvärlden – sätter mig då ner och ÄR i den känslan eller tar en tupplur – och då löses känslan oftast upp – så det kan bli upp och ner i soffan flera gånger om dagen.

Jag känner mig mycket nära Djuren ❤ ❤ ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Bara ett par koltrastar i år – brukar vara 10-12 … Däremot har kråkorna morskat upp sig och vågar sig in på min lilla ”tomt” – liksom skatorna förstås. Kråkorna är dock lite mer skygga. Men alla är ju lika värda att få lite överlevnadsmat – inte kan man säga nej till dom bara för att dom är stora.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den är inte stor – men en julgran är det iaf ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Asphäcken är så vacker – alla årstider. Grenvärket är som Sacral Geometri (Sacred Geometry) – ett nästan oändligt ‘kaos’ -men ändock i total harmoni

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och det här skulle kunna vara ett ljusväsen – det bestämmer man ju själv (var och en skapar sin egen verklighet)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Snön gör allting extra vackert ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag visar vägen – mot Ljuset ❤

jag-visar-vagen

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

