December 16 – vi är skaparna

Dagen började med en del transformationsyrsel och kyla, så det blev en riktig soffdag idag. Natthändelserna var korta besök lite överallt hos olika människors världar och som bara kändes usch o fy – min vägledning sa att det var besök hos ”mina barn” – (jag är ju sammankopplad med massor med mänskor jorden runt.) Men det är världar som jag måste lämna bakom mig. Samtidigt kom en massa meningslös ‘vägledning’ som inte gav mig något! Det var/är väl som hjälp för mig att lämna en massa bakom mig och ännu mera fokusera på mig själv.
Men sen fick jag en mera positiv ledning – som sa att ”du är på väg mot himlen” (på Jorden alltså) – så jag igen förstod att ‘det inte är nåt fel’ – men yrsel är aldrig kul …
Med en 8 timmars youtube-spellista med soft pianojulmusik svagt i bakgrunden – så kan jag ta det lugnt … men med 3 tröjlager…

Det här året skall ju vara avslutning på en 9-årig cykel av rening och omvandling – och nästa år börjar vårt Nya Jag något nytt – så det gäller att lämna massor bakom sig och att inte vara rädd för förändring. I den här kaotiska uppvaknandevärlden är det lätt att man bara söker trygghet i alla dess former. Allra helst alla vi som är oerhört känsliga – men om man kopplar bort det mesta av vad den gamla världen ännu håller på med – så blir det ju lättare att våga förändring …
Som något som flög förbi på Facebook –  …  ”Det ögonblick du börjar bete dig som att Livet är en Välsignelse – börjar det kännas som det”. Så det gäller att välja sina tankar och sitt fokus! Vi är de fullständiga skaparna!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fjuttan bara sover idag – liksom de andra två ❤ ❤ ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Andra föreställningen ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den här sötingen behöver jag idag … ❤

boxkatt
Hur mår du …. ❤

rakt-in

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

