Januari 7 – den Inre Jorden

För att finna sitt Nya Jag måste man förlora sitt gamla – och det är verkligen det som känns .. Längtar efter att få börja med den första försådden och tänk va kul det skall bli att få klippa pelargonerna och samla skott. Bara att få rensa lite vissna blad på krukväxterna ger mig lite glädje o nytt hopp. Jag känner att däri ligger mycket av min glädjeväg – att få vara i jord- och växtriket.

Det som nu håller mig uppe i den yttre världen, förutom katterna är att titta på rosor, katter och likn. på nätet och drömma om mina rosor som vilar därunder snön…

Men massor med ‘saker’ händer inom på nätterna som förklarar hur och varför – se:
https://gunillasolara.wordpress.com/2017/01/06/total-upplosning/

Igår natt sa min vägledning – att ”den här dan är den sista här” – och jag förväntade mig något tydligt genombrott. – Inatt kom beskedet att ”jag inte skulle vänta mig att Himlen skulle ramla ner helt plötsligt ” 😉 – men jag fick höra en röst ”Nu är du sammankopplad med oss i den Inre Jorden!” ❤ Och att jag får kraft av den röda energin – dvs jag har stark Jordenergi med mig nu. Det kändes väldigt tryggt! Och det gäller nu för mig att bara använda Den energin åt rätt håll. — Att få kontakt med medvarelser i den Inre Jorden – det är sannerligen ‘jordande’ – förankring. ❤

  • I en annan sekvens såg jag en liten magisk källa inne i en skog – och jag hoppas att jag kan använda mig av den … ❤ Att mitt i skogen – bland allt som skymmer – ändå ha tillgång till en magisk källa – det ser jag fram emot.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Jag tänker att snart skall det här bytas ut mot rosor … men just nu Är det som det ÄR …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det är verkligen mixade känslor … varken det ena eller andra eller en viss övervikt åt vårhållet. Men julkänslan varade knappt till julafton och nu är det en ständig övning i att vara i Nuet …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Man får ta det lugnt och sträcka på tårna så länge ❤

my toes
Så mjukt

sa-goda-vanner

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Januari 7 – den Inre Jorden

  1. Ping: Total upplösning | Gunillasolara's Blog

Kommentera

