Februari 14 – säga adjö till chefen – äsch …

Vilka underliga världar jag besöker och integrerar på nätterna. Nu har det varit flera underjordiska världar – vet inte om de finns inuti Jorden eller om de tillhör lägre former av ytvärldar … men neråt går det iaf.
* En järnlucka öppnas underifrån – i golvet och ljus syns – jag är först glad att hjälp kommer där nerifrån, men sen blir jag lite rädd och flyr ner till den värld varifrån varelsen kommer. ...
* Jag får tag på koden till ett hemligt nedre rike – lyckas lura mig in – genom vakter och koder … där finns en kvinna, som jag uppfattar som väldigt rik – typ Rockefeller. Hon är helt inlåst i ett rike som kan ses som ett ‘gated community’ – med vakter som skall skydda – fastän ensam. Hon har stor tillgång till massor med fin natur – som i sin tur är skyddat ifrån omvärlden. Hon kan ta emot vänner säger hon (likasinnade kan jag tänka).
Om jag förstår min vägledning rätt, så skickas människor ner till denna isolerade värld, om de hela tiden ”vill hjälpa andra” – de sätts i karantän för att vänja sig av med ”att hjälpa andra-behovet” …
Upphämtning och integrering är det iaf – och min Ande säger att jag kan förvänta mig att integrera många liknande världar – så det är bara att vänja sig 🙂

  • Att jag sen ”gjort mitt sista arbetspass” och först tänker att jag skall säga adjö till chefen iaf – men känner sen – ”äsch – jag måste inte ”va trevlig”!
    (
    Hoppade av slavhjulet för 30 år sen, men rester av slavgenerna har hängt kvar i det undermedvetna – olika ‘borden och måsten’)

När Solen kommer fram börjar också skönheten därute framträda  – åtminstone i mina ögon och mitt hjärta 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mängder med klorofyllgrönt – vilt men också gott, med ärtskott 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lite vårlikt ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tänk vad soligt det kommer att bli … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Ser fram emot …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Puss min älskade mamma ❤

mamma-puss❤ 😉 ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

