Mars 12 – vara snäll mot sig själv

Det kosmiska – Jordiska – mänskliga läget nu är att alla yttersta motsatser är framme nu för att omvandlas. Jag antar att det kommer att ta den tid det behöver… vårt lägsta och vårt Högsta Jag skall lära sig leva tillsammans – våra önskningar om hur Livet ‘borde’ vara skall samsas med hur läget är Nu .  osv.
Min Ande säger att ”ingen aspekt släpps ensam förbi uppåt” – utan alla måste med. Sen beror det ju på varje individs olika ytterligheter – på hur mycket man vaknat upp. Men det kan kännas som liv och död i en salig blandning…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Missan

Och jag fryser och jag fryser … och elementen är kalla … att försöka ‘klä sig snyggt’ är inte mycket att tänka på – utseendet försvinner ur fokus nästan helt – det inre är det som räknas  – många klädlager är det som gäller – att va snäll och omtänksam mot sig själv …

Men katterna vill ut och in många gånger, så det blir mycken frisk luft … Intensiva energier ger lite stressade katter – fast mest Missan – hon lever mycket efter sina instinkter …

Jag har iaf tagit ut en stol därute – ifall jag skulle få lust att ”sola” lite   🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tomatplantorna blir extra vackra i den älskade Solen 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAlla småplantorna har inte så bråttom – min Ande säger att de inte riktigt vill va med ännu (precis som jag) – men att de kommer snart att växa till sig. Men Pelargonskotten verkar riktigt villiga – man skall ju fokusera och glädjas åt det som fungerar bra! Så att man kommer i rätt matchning – skapar de positva tankevibrationerna inom först och främst!
Solen är ju det absolut viktigaste – man kan bara hoppas att vi snart skall bli belönade med mycket Sol – och värme ❤ Men det där bestäms ju genom vilka tankar och känslor som frodas just där jag bor… vilka energier som sänds ut i grannskapet….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Som rosor – så vackra … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

hålla tass
Kärlek ❤

min mamma

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

