Mars 19 – tidslinjekollaps

Oj oj vilken bottenlandning – vilket skifte det var i det inre i natt! Efter att ha upplevt hur jag åter igen beskylldes för något – fastän helt oskyldig – det bara ljögs och förvreds till oigenkännlighet om mig – och jag kände att nu vill jag inte längre – jag kan lika gärna korsfästas – igen – så jag får komma Hem…

Sen gick jag hem till ‘mitt’ radhus (att leva mitt ibland andra, som jag nu tyckt att jag klarade av) – men där hade både mitt och alla andras radhus totalt rasat samman av en enorm massa snö! Allt var övertäckt med snö. En man visade hur han lyckats göra ett litet batteri, som gjorde att han kunde värma lite mat – jag tänkte att jag kan väl kanske köpa ett gasolkök… Katter och hundar var dock räddade och instängda i burar – men jag visste inte alls var mina katter fanns … Alltihop var som ”en atombombsvinter” – man fick börja göra om allt från grunden igen. Släppa taget om all slags bekvämlighet – och bara försöka ”klara livhanken”.

I det svenska kollektivet så har ju en enorm illvilja av att ljuga, förfölja, förtala, ange och döma andra svenskar härskat – precis som man alltid gjort mot det judiska folket. Jag kan nu bara hoppas att de oskyldigt anklagade inte längre känner att de behöver försvara sig! – utan släpper taget om sina plågoandar … och går vidare …

Jag upplever det som att en jättekollaps – av den gamla världen har skett – ett ‘timeline shift’. Min vägledning visade att jag var nere på jordgolvet i källaren i mitt medvetande. Att djupare än så kan jag inte komma mer.

Då jag transformerar för hela kollektivet, så måste många ha upplevt detta skifte. Jag känner mig helt inne i mänskligheten, men också att den gamla världen försvinner såsom i en allt större dimma. Det är inte min värld längre.

Lite vår är det nog – tänk vad skönt med en solig dag – utan blåst … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Äntligen kom Snödropparna – mina gamla – ganska enkla – komna från en gammal ödetomt …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Fjuttan på ingång … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du och jag mamma ❤ ❤

mammakel

hålla tass

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Mars 19 – tidslinjekollaps

  1. Ping: Det Nya är just – nytt | Gunillasolara's Blog

Kommentera

