April 14 – genom djupan dal

”Berätta många små historier om goda/bra saker under hela dagarna” säger Ljusgruppen Abraham. ”Så att det blir din nya plattform” Ja jag måste ju iaf försöka 😉 Men för att ändå få med ”det jordiska” lite – så kan ju vägledningen om att ”ju djupare träd och alla växter söker sig ner i jorden – desto mera kan de växa – desto större krona … 🙂 Så vi behöver mycket av ”det Jordiska” – både Moder Jord och vår kropp mm – allt skall expandera – uppåt – neråt och åt sidorna men framförallt inåt! … allt medan kroppen också skall bli lättare – mindre densitiv – mindre trög …
Bra saker … ? ja det är väldigt grönt inne… och så bör jag inte undra om ”kommer jag verkligen att kunna plantera ut allt detta – blir det nånsin varmt därute” (lite tvekan tillåter jag mig). Men det är ju samtidigt allra viktigast att ”berätta bra saker för sig själv” när det nu är så här kallt och mulet. När värme och sol råder – blir det betydligt mera självklart. Att kunna bli Mästare  genom alla ev djupa dalar, är ”A och O” ❤

Mimmi har kommit ut ur sitt gömställe i klädkammaren och lagt beslag på de nyss tvättade vita överdragen … hon är klart välkommen ❤
Och därute doftar säkert violerna – men +2 gr – nej … men man får ju just nu vara glad att inte snön lagt sig igen … som den gjort på vissa ställen. Vi är just nu liksom ”i samma båt” – nästan över hela landet.
Och fåglarna vill bli matade förstås…

Vi tränas i Tålamod och Tillit ❤
Men min Ande har ju tröstat mig med att ”snart kommer din quantum-power!” .. ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Lite pyttevår  i det blå …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Den här sorten är alltid välkommen – doftar honung ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sen får jag drömma lite till – en sån här är planterad i höstas och jag hoppas få se några såna underverk ❤

crown-princess-margareta-auswinter-austinrosor_700_1
Sötingar spanar in mig/dig ❤ ❤

söta vänner
Hur mår du … ❤

lilla söta
😉 ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

