Maj 23 – the Tower of Light of AN

Har seremonierat idag och aktiverat The Tower of Light of AN – i samklang med Solara i Peru och en massa andra Jorden runt. Det är nu aktiverat och förankrat även här hos mig – och i Sverige – bland mina blommor och katter – Fjuttan deltog med sina kärleksfulla energier liggandes bland kristallerna ❤
Solara bygger ju sitt AN där i Peru och jag och andra bygger vårt AN-rike där vi är placerade och i våra hjärtan ❤ AN kan lite jämföras med Shamballa …
Men det är en enorm skillnad att ”ensam” (fast som gruppsjäl) bygga AN i denna smältdegel av hela mänskligheten – utanför Stockholm — och att bygga AN i en vacker dal i Peru och med bara ”ljusarbetare” som följare och stöd. Långt borta från den gamla Världens Spel, buller och dåraktigheter. Och hon har också bygghjälp av många Inca-folk … som ”kommer ihåg”…
Samtidigt bor jag ju på en stark Grid – med  bl a 2 el 3? bredband ett par m från förankringsplatsen – där kontakten med hela Världen strömmar – och på en stark korspunkt enl min Ande – plus det mera osynliga nätverket, så mitt energiarbete har stor spridning ❤

Trots glufsande rådjur tidigare, så blommar mina rabatter helt underbart iaf. Narcisser är verkligen tacksamma – doftar underbart. Och förgätmigejen väver in alltihop. Och trots att hälften av pelargonierna frös och en massa småplantor mm, så märks det knappast nu. Visserligen har jag kompletterat med nya köpta petunior och annat, men vad då … det är ju bara så det är.

Underbar morgonSol 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Och i skogen börjar det bli riktigt grönt och vackert – Björkarna är underbara ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Mitt somriga köksfönster 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Och min Ande bekräftar att : The Tower of Light of AN nu är Fully activated! ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

