Juni 20 – utnött och färdigupplevd

I sommarens soliga dagar … flexibelt väder till max 🙂 Ja jag kan bara följa Flödet – ömsom är jag i energier – tidslinjer som t ex 1950-tal och sjunger Summer time – and the livin’ is easy och tänker på hur ”okomplicerat” allting var … ”om du bara gör ”som man ska”, så blir det nog rätt – ”gifta sig ‘skaffa barn’ – sen går allt på räls” — eller 1980-tal och minns alla försök att förnuftsmässigt dejta div män – utan att öht vara ‘kär’ — och först känns energierna välbekanta och trygga, men sen – nej usch, så fattigt på hjärta…. Och i det yttre börjar jag göra saker, trots att det inte känns särskilt kul – men jag behöver ta mig förbi div motstånd mot att öht göra saker igen. Och min inre man säger – ”Nu börjar jag känna igen henne!” Och det är säkert bra – men vissa saker börjar jag dock att välja bort. Det sker både alkemi/godkännande och släppa taget och en massa annat.

Men den gamla världen känns så otroligt utnött – så färdigupplevd.

Jag behöver dock hämta upp lite gammal handlingskraft igen. Mina inre gamla män smälter nu mer och mer ihop – stiger uppåt – med min Gudomlige man. Och mina inre kvinnor stiger också uppåt och min Högre Ljus-kvinna stiger ner ❤ Ja de smälter och alkemiar och allting/Jag blir totalt annorlunda.

Väntar stort på de första rosorna och en massa annat blomstrande

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hon skulle behövt ett större hus … 😉

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Tacksam för de vilda Nattviolerna ❤ — i mormors kalas-kaffekanna ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Trött blir man – även om man är alldeles ny här … ❤

söta lilla

Boxkatt får man va – så länge … ❤

boxkatt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

