Juli 8 – möte med Jordkungen

Mitt inre liv börjar allt mer bli det som medvetet får styra min tolkning av omvärlden. Yttervärldens störningar kan jag ganska snabbt omkoppla till fokus på mig själv….. Och nattens övningar bestod bl a i kärleksfullt möte med ”Jordkungen” – alltså åtrån till det Jordiska – fast kanaliserat genom hjärtat. Men jag kunde ta kontrollen och inte fastna i denna sugande kärleksfullhet – så jag lämnade honom för att ta mig Hem. Och troligen följer han nu efter mig uppåt….  Jag förstår nu min stora uppkomna passion för olika mat-smakupplevelser. Det var dragningen neråt för att hämta upp kärleken till Jordkungen – och gå vidare – uppåt. Så nu kan jag balansera detta lite bättre. Sillburken är slängd och lite andra starka matvaror. En upplyst och uppvaknad mage tycker inte om allt för starka smaker. 😉

Mjölkklockan är verkligen en av mina favoriter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Broksalvian är liten och söt – mörklila i verkligheten – men hon blir väldigt tjusig på bild … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och äntligen börjar dom slå ut – rosorna – Munstead Wood – Austinros – doftar starkt gammelros ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min kamera kan inte ta in lila …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och denna vackra dam slog ut i dag – The Lady of Shalott – Austin. Doftar ljust lätt och friskt  ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och vacker är hon den här damen – Kameliashersmin – men helt utan doft … (etiketten lurades)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så gott dom har det ❤ ❤

2 har det gott

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

