Juli 16 – det finns en gåva i att ännu bo i lägenhet

Varandes mitt i mitt lilla blomparadis – men omgiven av förstörelsekraftens alla former. Och så ock i det inre – en gigantisk rening pågår – svårt att andas ibland. Och Magportalen – solar plexus är fullt aktiverad …. pulserar och ‘bär sig åt’  😉 Men jag tar mig igenom … Katterna och jag – min egen lilla familj ❤

Känner att vi som bor i lägenhet visavi de som bor i villorna runt om –  vi är de som vaknar upp ”på riktigt”. För vi kan inte fly till en massa bygganden grästrimmande och annat – utan vi blir tvungna att möta oss själva – med ”hjälp” av allt oväsen och att leva tätt inpå varann och rent fysiskt begränsat. Så det är bara att sluta upp att vara avundsjuk på de som har en massa fysisk plats. Vi gör vårt grundläggande jobb med oss själva (ganska olika förstås – en del kämpar ännu hårt inom det gamla paradigmet även bland hyresgästerna – men de kan inte komma undan sitt eget inre – kan inte fly sig själva på samma sätt som villaägarna).
Själv expanderar jag starkt inåt!

Skulle gärna vilja ha lite mera åska! – Bara en enda knall hittills i sommar. Den rensar så skönt … Och man känner den Gudomliga Kraften ❤

Helt ljuvliga The Lady of Shalott – David Austin ❤ Och hon verkar blomvillig…

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Broksalvian ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Wollerton Old Hall – DA – lite klena grenar – men så delikat

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
The lovely Petuna ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Utsikt till min miniträdgård – som har expanderat så mycket det går 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Flora Danica – doftar gott

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Crown Princess Margareta – DA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Det doftar ljuvligt överallt – för den som stannar upp och böjer sig ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
En lite ‘åldrad’ Lady of Shalott och Munstead Wood – DA ❤ ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

