Juli 26 – Ande och kropp vill bli helt fri

Oj oj oj – alldeles utmattad av all inre rening. Och jag får säga adjö till många olika jordiska födoämnen – och kaffet … Kroppen tål nu inga som helst bedövnings- eller uppiggningsmedel. Allt som man tröstat sig med i och av det yttre dras bort – Anden – och Kroppen vill bli fullständigt fri och ren – förenad – ETT. Och absolut ingenting i det yttre kan man lägga någon skuld på – för hur man mår.. det hjälper absolut inte längre … Nu gäller bara vägen tillbaka till sig själv och det gudomliga inre. Anden/Högre Jaget måste få styra helt. Och det har jag ju alltid vetat, men att också genomleva alla dessa oändliga begränsningar man lagt på sig – när de – som sista anhalt skall ta sig ut genom kroppen … ja …
Min andra blogg:
https://gunillasolara.wordpress.com/2017/07/20/kroppen-sista-anhalten/

Lady of Shalott – luktar gott och verkar trivas hos mig …  🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
För de som ännu tror att jag lever i en jättestor trädgård 🙂 Allt växer utanför min 2-rummare. Precis som i mitt inre som är totalt mångdimensionellt – aspekter av hela mänskligheten – så blir min yttre trädgård mångfacetterad. Massor med arter/mänskor skall samsas på en väldigt liten yttre yta. Ett ständigt rensande stödjande och närande – ständig Närvaro – numera dock bara i min egen trädgård.
Man får göra det bästa av sitt liv där man är – just Nu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Upp till grannens balkong och högre …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Munstead Wood

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Crown Princess Margareta – doftar lite gott

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Munstead Wood – doftar gott och bl a Broksalvia i bakgrunden

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Louise Odier är liten och söt och doftar också gott ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
”Min allra käraste lilla” ❤

min lilla

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

