Augusti 4 – Bildt med blomdiadem …

Jag håller på att bli helt omgjord … DNA-t skall omvandlas och då måste tydligen stora delar av den gamla kroppen ‘slås ut’. En annan vägledare nämnde samma sak – att vissa organ och kroppsdelar kan behövas ‘slås ut’- och jag börjar förstå ‘mekanismen’ i det hela. Såå trött – orkar nästan ingenting – och solar plexus (Portalen) rensar ut till max. Tål bara lite nästan okryddad mat… Självklart när de gamla inre aspekterna undan för undan dör bort, så dör ju också de kroppsdelar och funktioner som hör ihop med det – också bort. Och alla ‘skyddsmekanismer i form av polis, åklagare, försvar och annat – försök till kontroll osv – alla gamla konstgjorda kroppsliga och mentala muskler försvinner. Min Ande ‘tröstar’ – både jag och min inre man har ju varit med i 35 000 år (Adam o Eva), så jag måste ha tålamod när allting skall renas och uppgraderas.

Och en av mina inre manliga aspekter liknade nu Carl Bildt med blomdiadem/krona  … 😉 😉 Han hade också sett igenom bluffspelet och sa att hans gamla fru och barn ville åt ett annat håll – så det var bara och släppa taget. Innan dess hade också jag släppt ifrån mig alla mina gamla kläder – som jag först försökte samla ihop. Och håret var alldeles platt blött och tunt – precis som det varit i det yttre då jag lagt ut rådjursnäten i ösregn – och jag tyckte det bara var skönt.

Lady Emma Hamilton – Austinros – visade upp sig ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Sen hade jag kärleksfullt besök av Ljusenergi – varelser från andra dimensioner ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Så välsignat …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och så är jag välsignad med Fjuttan – världens mjukaste ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Trädgårdstemyntan blev ju söt till slut – först verkade hon så oansenlig och blek …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och Rhapsody in Blue – en ljuvlig färg med lite nyponrosdoft ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

