Augusti 25 – join the Rose

Nattens scenario – ganska omstörtande – men ändock med medvetenhet om illusionen.
Människor har byggt/grävt djupa stup ner gentemot någons slags gammalt idyllsamhälle – en flodfåra är utstakad. Plötsligt börjar precis allting svämmas över – vattnet bara stiger och jag inser att även den bekväma ‘kursgården’ där jag och andra härbärgerat oss på – kommer att bli översvämmad, inser jag. Flodvågen känns denna gång mera allomfattande – gällande hela planeten – såsom ‘syndafloden’. Kostymklädda män ramlar rakt ner i det iskalla vattnet. Jag skyndar mig bort …

Den gamla världen ‘dränks’ och och om vi vill vara kvar – måste vi ta ansvar för och våga möta och känna alla våra känslor! Ingen kan fly från sig själv!!! (Att projicera på andra och yttervärlden hjälper absolut inte!)

I en annan sekvens förstår jag att – genom att ”åka bussen” (som jag missat) – dvs göra som kollektivet – kommer få mig att tappa ännu mer av min vikt och kraft.
Min Ande har dock stöttat mig med att – ”om jag inte förlorat stora delar av min muskelkraft – så hade jag inte kunnat finna min inre styrka!”

Denna flodvåg innebär att människors känslor nu kommer till ytan och svämmar överOch vissa kommer att ‘drunkna’ i sina känslor – andra har lärt sig simma och åter andra vet hur de skall göra för att bli fria. Jag känner att jag har iaf hjälpt många – de som är öppna – att hitta sin egen väg in i värmen och tryggheten

Från min Ande ~~ ”Som ett medel till harmoni – Join the Rose!!!” ~~ 

Att förena sig med – bli ETT med – förankra sig – ha sitt fokus i Rosens energier – är en väg genom och ut ur den kaotiska inre och yttre världen.

Hyde Hall – Austin – älskar den färgen – väldigt svag doft dock …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Stockrosorna har börjat – hoppas hela spiran hinner slå ut … Satte fröna i februari – får nog sätta nästa omgång tidigt i februari

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Daggsalvian är söt – men de flesta plantorna har ännu inte blommat – såå sena. Men en ljuvlig färg är det

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Julia Child gillar jag verkligen – har köpt en buske till. Känner att jag behöver mycket gult – som lyfter – lyser upp .Och som jag kan se på inifrån.  Och så den tacksamma Lady of Shalott – Austin – hon verkar va en växtkraftig en.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Här är Hon  – i morgonljuset

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Och Munstead Woods – Austin – underbara mörka sammetslyster är bara såå … och doften …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Och en söt Stockros

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Augusti 25 – join the Rose

  1. Pingback: ‘Syndafloden’ | Gunillasolara's Blog

Lämna en kommentar