September 9 – oaser av gudomlig Frid

Den otroligt fina september har också med sig mera Magi för min del. Flera kosmiska Ljusstrålar och Orber var med mig när jag hittade till den av mig glömda oasen – av urskog, hav, välmående får och rel. tystnad. (Bara lite röster utifrån några båtar) Min Ande visade hur jag – innan jag inträdde i det soligaste och vackraste – lade ifrån mig flera blodiga bandage – inre sår – och trädde in – för att helas….

En vägvisning hur vårt kärleksfulla liv på Jorden skall skapas – med full respekt för varandra och med full respekt och i samklang med Naturen och Djuren – den enda vägen för alla oss som vet att det är så det skall levas.

Lite höstfärger dyker upp här o där – med mönster som en underbar tapet eller ett tyg

CIMG0012Magiskt

CIMG0035Kosmiska strålar

CIMG0046 (2)

CIMG0047

CIMG0053

En rejäl kosmisk stråle

CIMG0056 (2)Och här är Orber både i luften och på marken

CIMG0070 (2)Så vackra får – helt lugna och med vetskap att ägaren verkligen instruerade mänskor att bete sig varsamt mot dom – visa dom respekt – kändes väldigt fint.

CIMG0086Den här ville bli fotad – bara stod där tills det var gjort – sen kunde hon gå vidare

CIMG0078Finns lite längtan efter lite mera must – mitt i det vita hemmet

CIMG0025Och en liten söting måste jag ge plats åt – rakt in i Källan …

otroligt söt*** Se också min andra blogg – länk uppe till höger
🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Detta inlägg publicerades i Foton och märktes , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar