Juli 5 – i Rosens tecken

Att se känna och smälta hela detta virrvarr av mänskliga uttryck i det gamla spelet – samtidigt med ett allt djupare fall in i sig själv … sorg skönhet trötthet glädje – surrender … Just nu en känsla av både expansion och att sitta fast – fängslad. Alltmedan Kundalinikraften och kosmoskraften pushar på och igenom som en blåslampa.  Självklart gör expansionen att man stöter på sina kvarvarande begränsningar och gamla minnen. Att ge sig själv högsta prioritet är inte så lätt när man genom alla liv alltid prioriterat andra och helheten…. Att blickarna – tankarna alltid varit fokuserade på yttervärlden … att andra är viktigare — ”jag finns ju bara till för att göra min uppgift…”
Men här är jag nu – Gunilla ❤

Jag längtar såå att komma Hem – till mig själv – till allt det kärleksfulla som jag utmynnar från – från the beginning. Men här är jag – och alla andra – och skall expandera och förenas och samsas och försonas. Vilken gigantisk uppgift – men allt är planerat och förbestämt. Vi kommer inte undan!

Flammentanzen sprakar o glöder 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Minirosor är tacksamma små varelser – de övervintrar gärna och lössen verkar inte bry sig om dom ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Bland Petuniorna

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Solblekt Flora Danica

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag förundras ännu stort över W Shakespeare – så magnifique – fastän hon/han är ny ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

**** Läs gärna också min blogg GunillaSolaras Blog – länk till höger eller här: ❤
https://gunillasolara.wordpress.com/

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Detta inlägg publicerades i Uncategorized och märktes , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Lämna en kommentar